fredag 8 februari 2008

Träningsvärk

När jag tränade som mest fick man ibland träningsvärk. Ibland kunde träningsvärken till och med vara av sådan karaktär att jag inte skulle vilja ge min värsta fiende den smärtan (ren lögn - visst fan skulle jag det).

Idag har jag träningsvärk igen. I vaderna. Det tragiska är att jag inte har gjort något för att förtjäna denna värk. Jag har idag suttit i en bil i 2 timmar, och 7 timmar bakom ett skrivbord. Gårdagen såg likadan ut. Enkelt sammanfattat är att jag nu, som kontorsråtta, drar på mig träningsvärk i vaderna av att... titta på en skärm? För så jävla aktiv var verkligen inte bilkörningen.

Jag har nu 2 val. Stå vid sidan av och titta på när kroppen förfaller eller hjälpa den att komma tillbaks till fornstora dagar. Att jag pratar om min kropp i tredje person skyller jag på en fruktig Italienare från 2001. Att jag blandar ihop nutid/dåtid med dålig grammatik beror också på pastaälskaren. Valet är nämligen redan gjort. Jag och Strutmannen har börjat ladda inför Beach 2056. Årets uppgift blir att välja "badshorts".

Efter att ha gallrat har vi tre stycken aktuella shorts att välja på. Färgen har vi redan bestämt med det är modellen vi är osäkra på. Vilket exemplar ska pryda våra privata delar?

Nummer 1 eller kanske nummer 2 eller möjligtvis nummer 3?

4 kommentarer:

Peppe sa...

Nr. 3 verkar vara lite för stor... tänk på att den i första hand ska sitta bra o kännas skön!

7yler sa...

Ja, jag har också funderat på det! Du har ju storleken under den på bilden; sitter den bekvämt eller är den lite väl rymlig? Färgen är ju asläcker annars!

Anonym sa...

Helt klart 3. Näst intill perfekt bränna blir det, & vilken brud vill sedan inte ha dig då det ser ut som om du har en gummiballong runt din penis? Det är iaf sådant jag & mina väninnor går igång på!

7yler sa...

SB: Då får det bli 3:an. Jag var själv lite osäker på just kombinationen penis och ballong, men då ni tänder på det, så satsar jag på den. Tack!