tisdag 16 oktober 2007

Online igen!

Idag är en bra dag. På flera olika sätt. Jag är nästintill lycklig, även om en gubbgrinig Kafkaläsande 24-åring kanske inte ska vara det.

Lycka 1, om man nu kan kalla det så, är att de s k Stueplansprofilerna blivit dömda. Det var fan på tiden att moder Justitia tog de kvinnorna som blivit våldtagna om ryggen. Våldtäktsmän i det här landet har fått gå fria så ofta att man funderat vad som är sjukast; våldtäksmännen eller lagstiftarna.

Lycka 2, min dator kom idag. Det ska väl förhoppningsvis leda till mer uppdateringar samt börja svara folk på Facebook. Dessutom finns det en del bilder från kameran att lägga ut, och vissa jag definitivt inte ska lägga ut.. Nakenbrottning kl 5 på morgonen t e x. Ingen vill se sånt. Undantaget är möjligtvis Stevie Wonder.

Lycka 3, det varma bad som väntar på mig. Med en ny King, Diego och en extra tidning av lyckade reklamkampanjer som Dagens Industri gav ut idag, blir det mycket trevlig tillställning. Efter det ska jag spöa Jens och CG:s arsle i Halo. Erik ska jag inte ens försöka mig på. Han skickar mig tillbaks till stenåldern.

2 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen tillbaka till 2000-talet älskling..

Sixx sa...

För en sekund var jag helt inställd på att det skulle börja regna geléhallon och att rosa elefanter skulle trumpeta Mendelssohn!

För att citera TB, nu skjuter jag mig...