fredag 16 november 2007

Assassins Creed

Detta med sena kvällar måste jag sluta med. Varför sitta uppe när man kan liggga och drömma om vita stränder, bikinibrudar och diarré. För det är väl så solsemestrar brukar sluta? Inte för att ni vill veta det, men min mage var inte min kompis förra året i Alanya kan jag tala om. Mina vänner hade också problem. Om vi hade otur eller om vi förtjänade det vet jag inte. Att äta mat på resturanter där rabiessmittade kaniner sittter i bur samt att dricka mer sprit än vatten under 7 dagar kanske får kroppen att reagera. Troligtvis inte. Vi hade nog otur.

Jag har i ett halvår drömt kåta/våta/whatever drömmar om spelet Assassins Creed. Idag, då det har släppts, har jag det äntligen i min ägo. Och vad gör jag? Jag spelar två multiplayerbanor på CoD4 och sen ser på tv. TV!? Senast jag såg på tv var 1994 känns det som. Apropå Assassins Creed så är det svårt att inte ha kåta/våta/whatever drömmar om spelet då spelets producent, Jade Raymond, ser ut som hon gör. Gud var snäll den dagen för hon slapp ramla ner ifrån fulträdet, det är en sak som är säker.

Läste nyss en artikeln där en snubbe intervjuar damen ifråga och reagerade på denna mening: "Jade har precis öppnat en Coca-Cola Zero och konstaterat att den smakar likadant som Coca-Cola Light." Suck, för att vara så snygg så har hon ändå smaklökarna i röven.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men det smakar ju för fan likadant!!

7yler sa...

Nope, det håller jag inte med om. Måste säga att det är ganska stor skillnad mellan Zero och Light. Jag gillar t ex inte Light men är tokförtjust i Zero!

Sixx sa...

Haha! Det är skillnad på tunga och tunga...