onsdag 21 november 2007

Träning



Nu är det dags att låta kontorskilona springa sin väg. Det är nämligen dags för första styrkepasset sedan urminnes tider. Helt underbart! Dessvärre blev laddningen inför passet ingen höjdare.. Efter en stressig dag på jobbet tänkte jag slappna av med lite musik och det gick ju som det gick.

Då winamp stod (observera imperfekt) på shuffle valde den låtar som den tyckte passade. Till min besvikelse blev det bara R n' B-låtar och vad gav detta mig? Jo, huvudvärk såklart. Det är dock inget In Flames inte lyckas bota.

[Här hade jag tänkt lägga upp en video med In Flames, rättare sagt Cloud Connected. Det sket sig då min datorkunskap sträcker sig till on och dra ur kontakten. Ni unga, friska datanördar kan ju berätta hur i helvete man gör, för en gammal man. Jag bjuder på saft som tack.]

5 kommentarer:

Peppe sa...

Giefv saft! Ja e i Årjäng hela torsdagskvällen! (erkänner inte att ja e datanird, men kunskap e makt ;P )

7yler sa...

Besök mig på torsdagen och saften är din, min pojk!

Sixx sa...

Eller så går du till youtube och snor embed-länken ;).

Ro hit med saften gubbjävel!

Mina armar...aahhahhahha...mina armar...vad har jag gjort för att förtjäna dessa plågor!!!

7yler sa...

Aha! Du är ju dock en riktigt karl och nöjer dig inte med saft. Ett glas 15-årig skotsk whiskey står och väntar på dig!

Apropå armarna; var glad att det är torsdag idag, för imorgon, fredag, kommer plågorna att vara ännu värre... ;)

Sixx sa...

Nu snackar vi!

Var det där en pik åt Peppe eller mig för att jag ens övervägde saften.

Och jo, jag vet...