tisdag 4 mars 2008

Food baby, food!

Redan innan träningen var jag hungrig. Under träningen blev jag än mer hungrig. När sedan träningen var slut var jag en unge från Somalia.

Tidigt på dagen hade jag bestämt mig att bada efter träningen, trots min skrikande mage. Tänkte att lite chilinötter tillsammans med den obligatoriska, iskalla, ölen i badet skulle vara ett bra mellanmål.

Chilinötterna blev dock inte det där tilltugget den brukar vara, utan det var mer gapa och hälla. Efter att ha hällt i mig allt fick jag lite dåligt samvete och tänkte spy upp dem. Satte mig på mina bara knän och tänkte precis stoppa fingrarna i halsen när jag tänkte på ölen. Den ville jag ju inte få ur min kropp! Hur kan jag få ut nötterna men inte ölen, utan att kirurgiskt öppna magen? Det går ju helt enkelt inte.

Därför struntade jag i hulkandet; och slängde i mig 500g mörkt kött, klyftpotatis, bearnaisesås och ett dussin öl till.

2 kommentarer:

Peppe sa...

Välkommen tillbaks efter 11 dagars dvala! ;)

7yler sa...

Tack, tack! Det känns skönt att vakna ur koman ;)