lördag 1 december 2007

Champagne

Har precis kommit hem från en champagneprovning med kollegorna. Givetvis gillade jag de dyra champagnerna framför de billiga. Jag blev stolt över mina überlägsna smaklökar, min plånbok grät dock en skvätt.

Jag åker till Göteborg imorgon, tidigt, på tok för tidigt, för att hjälpa brorsan att flytta. Från Majorna ner till stan. Vette fan vad området heter men 4 minuter till Avenyn ska det tydligen vara. Är ni i Götet imorgon så slå mig en signal så bjussar jag på en öl. Det fanns för övrigt ingen biljett hem så tog en i 1:a klass istället. Jag tog med mig en cigarr för att passa in. (Skojade bara, givetvis tog jag med mig fler än en, hur snål kan man bli liksom?)

Tills dess, njut av denna musikvideo. Grym låt, lam video.

1 kommentar:

Sixx sa...

The Angry Pineapple strikes back!