måndag 10 december 2007

Måndag

Vi överlevde alla helgens bravader. Allt blev lite stressigt men vi hann få i oss både öl och whiskey. Gôbbjävel 2 körde dock hårt med julmust och Bacardi lemon.

Det är sjukt kul att ringa och busringa 4 på morgonen för övrigt. Min kollega förstod inte att det var mig han pratade med trots att det gått 20 minuter. Sen råkade jag säga fel nummer till Gôbbjävel 1, när han ville han numret till telefonbanken, men fick numret till bankens chefsekonom. Gôbbjävel 1 gjorde dock det enda rätta.. "Va? Va fan är detta? Nu byter jag fan bank... till Nordea." Så lät det idag när han lyssnade igenom sin röstbrevlåda.

Det man däremot inte ska göra i fyllan är att skicka sms. Detta gäller definitivt när man har touch screen. Jag skickade fel till minst 3 personer och gjorde sen det bästa av allt... Raderade utkorgen. Underbart! Nu har jag ingen aning om vilka som fick tokiga sms. Staffans farsa skulle tydligen ha fått ett, enligt Gôbbjävel 1. Själv kommer jag inte ihåg något alls. Däremot fick vi en del bra bilder. Dessa ska upp, det vill jag lova. Dock inte här.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fast eftersom jag redan vet att du älskar mig tar jag dina sms på fullaste allvar!! :)

Anonym sa...

Hoppas verkligen inte att det var ni som ringde mig i fredags. Fick ett jääävligt konstigt samtal från "Dolt nummer" och var lagomt glad som skulle upp klockan 6 dagen därpå :P

7yler sa...

Ev: Givetvis ;)

Elin: Hehe, nej det var inte från mig.. Jag vet vilka jag ringde till men jag har ingen aning om vilka som fick sms. Så denna gång är jag oskyldig...

Anonym sa...

Men vi vet båda, Jag å Joel. Vem som ringer med dolt nummer. Hm, guilty?

Sixx sa...

Elin: Inte heller jag är den skyldige. Enligt loggen ringdes endast tre samtal.

Ett till en kollega, ett till 7ylers kollega och ett till Emanuelsson den skäggige jäveln.

Leffe! Jag ska lära dig innebörde av begreppet rövkrängning!