torsdag 6 december 2007

I'm gonna get you Jack, vare sig du vill eller inte!

Imorgon lever Karlstad farligt. Möjligtvis inte pga att jag och dretgôbbarna ska ut och härja, utan jag tänkte snarare på den här mannen och hans vårtor. Imorgon ärar nämligen Lemmys Motörhead Karlstad med ett besök. Det blir skoj. Mindre skoj är att jag inte kan halsa Jack som det var tänkt, utan jag får snegla lite mer på ölen istället. Vinterkräksjukan har nämligen präglat veckan. Mindre trevligt.

Norell, som står för förfesten, har fixat strippor och ryska torpeder för att få igång festen. Känner jag honom rätt kommer dessutom hela festen filmas, och läggas ut LIVE på nätet, som senast. Vilken sida han gör det på har jag ingen aning om.. men eventuellt går vi ut med det. Troligtvis inte dock; två tredjedelar av trion kilar stadigt och vi har alla levande föräldrar, och ingen vill bli stryken i testamentet. Tillräckligt med argument liksom.

Eftersom jag har börjat med styggelsen att spruta ut musikvideos på bloggen gör jag det även denna gång. Skillnaden från tidigare inlägg är ju att jag skrev lite nu. Givetvis får det bli en av Motörheads låtar.. Inte den kändaste, eller den med mest röj i, utan min favorit. Håll till godo, folkens.

För känsliga tittare kan jag väl varna lite över att just denna videon jag valde inte är så mysig. Livet är dock inte mysigt, so... newsflash! Religiöst dravel undanbedes dock, om du nu inte, mot förmodan, skulle vara en katolsk präst. Om du är det så ta kontakt med mig. Jag har alltid drömt om att ha sex i biktstolen.


Inga kommentarer: