onsdag 30 januari 2008

Multipel personlighet del 2

Joel1: Gå och lägg dig!
Joel2: Jo... men jag ska bara...
Joel1: Nej, du ska upp halv sex imorrn. Du bör lägga dig.
Joel2: Ett glas vin till då?
Joel3: Banan?
Joel1: Nej, ta det glaset imorgon efter alla möten istället.
Joel2: Ett litet då?
Joel1: Nej, för sista gången. Hoppa i säng nu för fan.
Joel2: Borde jag inte stryka skjortan till imorgon?
Joel1: Eh... jo..
Joel2: ?
Joel1: Stryk fanskapet och lägg dig sen. Du ska upp om 5 timmar och köra bil en timme.
Joel2: Hyrbil ju, spela roll.
Joel3: Jag gillar banan.
Joel1: *Dricker upp allt vin*
Joel2: Ditt svin!

4 kommentarer:

Sixx sa...

Det hade uppenbarligen räckt med hälften eftersom 05.30 blev fem timmar senare och du postade 23.14 :P!

Anonym sa...

Men.. Blev det någon banan?

7yler sa...

Sixx: Jag var förutseende för jag kom i säng först 00.30 :P

SB: Nej.. :/

Sixx sa...

Aha! Du tänkte så!