söndag 20 januari 2008

VM i fylla

Massutskick via mobilen är en häftig grej. Ett sånt jävla smidigt sätt att snabbt förmedla information till sina vänner, telefonflörtar och ett 30-tal personer man funderar på vilka i helvete de är. Exempel på meddelanden kan vara: "Jag och XXX har gift oss, i Thailand, suckers!", "Var det ingen av er som visste att jag fyllde år igår!?"eller "Jag har klamydia. Ni bör testa er".

Det vanligaste utskicket är nog dock om nytt eller tillfälligt nummer, som jag har nu. Men att inte nämna det nya numret i meddelandet bör klassas som ren och skär idioti. Så, ja... här kommer 300 nya sms till mina vänner, telefonflörtar och ett gäng John och Jane Doe's.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Något liknande gjorde jag senast jag bytte nummer. Förstå känslan av att vara tio år & tappa byxorna på gymnastiken & inte ha någonting under, när jag skickade samma sms igen fast denna gång med tillägget att jag kanske skulle ha skrivit från vem det var... & jag var inte full. =(

7yler sa...

Hehe, nej inte alls roligt.. Angående känslan i gymnastiksalen så gläd dig åt att du iaf gjorde 20 st tioåriga pojkar överlyckliga! Jag var tyvärr inte full när jag skickade ivägen sms:en heller, men min officiella ursäkt är givetvis att jag var det.