söndag 27 januari 2008

Nu jävlar ska det sovas

Har nu raderat det här inlägget 3 gånger. Jag har nämligen tilbringat den senaste halvtimmen med att läsa Vin & Sprit Groups årsredovisning från 2006. Jätteupphetsande, jag vet. Hur som helst.. Om V&S säljs ska jag göra allt i min värd för att roffa åt mig deras 10% aktier i Jim Beam.

Då jag den senaste tiden inte varit alltför talför (eh, skrivför?) utan hellre slängt ut en och annan bild, och då ska vi inte ens tala om antalet youtube-klipp, så vore det väl fel att bryta just den trenden? Jag ger er här en riktigt snygg man, precis efter han testat rökheroin, amfetamin och en påse grus. Ölen är bara för att se häftig ut. Fingern, eller handen rättare sagt, är skadad efter att mannen ifråga försökt att öppna en vinflaska. Vinflaskan ville inte bli öppnad och valde likt en självmordsbombare att explodera i hans hand. Vinflaskan, puckot: 1-0.

4 kommentarer:

Sixx sa...

Det är inte Playgirl-standard på den där mannen inte ;).

7yler sa...

Nej, verkligen inte.. Mer Situation Stockholm-standard kanske ;)

Sixx sa...

Hahahahahaha!

Anonym sa...

Det är det jag aldrig har sagt: man ska passa sig för vinflaskor!