måndag 19 maj 2008

Karlstad - Afrika

Det är dags att besöka Karlstad känner jag, och jag vill verkligen festa. Kombinationen Karlstad och fest låter bra då mina vänner där inte gör något annat än att dansa på bardisker, vakna upp på märkliga ställen, köra champagne-luncher, ligga med fel partner och konstant ha en promillehalt i blodet. Så mina dagar som nykterist, nunna (?) och vapenvägrare är alltså nu räknade.

Läste för ett tag sedan att regeringen uppmärksammat brorsan nere i Guinea-Bissau. "Personal" i detta sammanhang är alltså lika med en person. Till pressmeddelandet

Han slänger för övrigt upp några random bilder på denna sida då han druckit tillräckligt med rom. Och just rom gillar de verkligen där nere så det borde ju bli ofta... Jag får se till att åka ner och hälsa på honom till hösten med andra ord. Att sympatidricka rom är nämligen inte helt fel. Speciellt inte på de stränderna.




2 kommentarer:

Lars sa...

nu tycker ja de låter som du har lite skev bild om oss här borta...eller nej förresten, pilla dej hit ist så blir de en idiot mer på bardisken :)

Sixx sa...

På bardisken var det ja ;)!