söndag 11 maj 2008

Solen är min vän

Sedan sista uppdateringen har man haft turen att ha varit med om några spännande äventyr och förhoppningsvis kommer jag snart orka skriva om dem. Vet inte hur jag ska göra med censuren bara.

Har tillbringat senaste veckan i Borås och när det inte regnar där, vilket trots allt är ganska sällan, är staden faktiskt ganska mysig. När dessutom solen skiner och temperaturen har klättrat över 20-strecket är det en mycket trevlig stad. Nattlivet kommer jag inte ihåg så mycket av och det måste väl vara ett gott betyg?

Innan jag glömmer det; är det någon av er som följer Las Vegas? Serien alltså, för er pundare som inte förstod det. Hoppas det. I det sista avsnittet av säsong 5 ser det ut som Delinda drabbas av missfall under Coopers begravning, som från början var ett bröllop mellan just Delinda & Danny, Piper & Mike (igen) och Sam & Vic Manning. Only in Vegas, right?

Med den spoilern så säger jag god natt och bjussar på lite skönt gung.


Inga kommentarer: