lördag 24 maj 2008

Kompass?

Imorgon tänker jag och murveln tillsammans med ev Kimosabi, The Cable Guy, Carl Jan och Lascha husera på något fik i Karlstad hela morgondagen och spotta på förbipasserande. Därefter ansluter dräggen från Örebro och det blir grill och senare utgång. Frågan är bara... var fan går man ut i karlstad nu för tiden?

Nöjes - oftast hamnar man i denna industrilokal. Mkt folk, stort.. ja... var är mina vänner? Var är baren? Vart är jag?

BMB - kan ärligt säga att jag inte kommer ihåg någon gång jag varit där. Spelas det schlager där? Är jag i Karlstad?

Ankan - trevligt ställe även om jag aldrig fattat det. Litet mysigt, ungefär som en krog där man kan sitta och snacka. Detta går dock inte på Ankan där alla är snorfulla (inkl mig?) men ändå kul där.

Arena - kg pris?

Plaza - galet kåta 30+ finns här. Lite läskigt.

Så...... var fan går man ut i Karlstad? Vägled mig, snälla.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska komma in till mig!

Anonym sa...

Staffan, Staffan... Du menade "komma in I mig", inte till. I.

7yler sa...

Med tanke på att jag sov hos honom kände jag mig lite manad att ställa upp på ett nummer. Han blir ju så galet kramsjuk framåt småtimmarna!

Unknown sa...

Annars är det ju välkänt att jag är en jävel på att orientera mig i Karlstad så lite sent nu kanske men annars är det bara att ringa mig.
"kil! det är ju 25 mil dit!"

Sixx sa...

Det är ju helt klart att Erik var rejält full den gången eftersom han till och med i efterhand inte minns att det var sträckan Karlstad - Kristinehamn som han hävdade var 25 mil.

7yler sa...

Kil, Kristinehamn, Koppom, Sulvik... Vad är det med bröderna B och inte hitta ett kjoltyg på den plats man går ut?