måndag 24 september 2007

Borås

Från och med måndag till onsdag befinner sig detta as i Borås. Detta är extremt dålig tajming då Halo 3 släpps just på onsdag och jag således missar värdefulla gamertimmar. Bor du i Borås och får spelet, kontakta mig! Känner du någon som bor i Borås och kommer få Halo 3, kontakta mig!
Ni andra, låt mig vara. Säljer ni ett L96A1 AW (psg 90) eller raggsockar kan ni också höra av er!

Förhoppningsvis svarar jag: 070-4800868


PS. Jag säljer inte sex så försök inte ens!

PS 2. Betalar du bra så kanske jag kan tänka mig att fundera över anbudet.

PS 3. Vem fan försöker jag lura? Klart som fan jag horar för pengar! Ring!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ska vi säga 200 spänn och en flaska Jack?

7yler sa...

Du vet hur man ska charma. Skit i pengarna. Jag nöjer mig med flaskan!

Peppe sa...

Ja vet allt vart du vill ha flaskan... ;)

Anonym sa...

ibland är du så himla töntig att jag faktist börjar fundera på varför vi ska gifta oss .. :p

7yler sa...

Peppe: Vet du hur bred den är eller!?

Evelina: Det är helt normalt att ibland skämmas för sin parner. I detta fall, framtida pertner.