tisdag 11 september 2007

Ole, dole, doff

Jag är uppdaterar sjukt sällan, trots jag själv givit mig krititk alldeles nyligen. Vad kallar man det? Dubbelmoral? Vänder kappan efter vinden? Nej, just det, politiker. Alltså; lögnare.

Funderade på vad jag skulle skriva om och dessa ämnen poppade upp i min dimmiga skalle:

- En påhittad historia
- Sex
- Första kapitlet i min bok
- Communityhora
- Triangeldrama 2
- Juden
- Utbildningen
- Bröllopet
- Patrick Bateman
- Xbox
- Damfotboll
- Mâten
- Tatueringen

Av dessa ämnen väljer jag; inget. Jag tar mig ett glas rödtjut, lite popcorn och kikar på 12:e avsnittet av Entourage istället.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Har du tatuerat dig?

7yler sa...

Nej, men har lovat att jag ska göra det under hösten. Det är motiv och plats som inte riktigt är klart.

Anonym sa...

Hahaha vet du inte vad en fållad gardin är så är du lite värre än mig ja ;)

Anonym sa...

För det första! En påhittad historia!? Där fick äkteheten i dina inlägg en helt ny innebörd ;).

För det andra! Motiv och placering är ju ganska centrala grejer. Men vi säger så här då. Bestämmer du dig så kletar jag underarmen full med min Tommy Lee-tatuering.
Jag måste komma igång med resten, nu slänger jag bara pengar på annat!

För övrigt, nytt namn på tänkbart barn: Rataxes, efter übernoshörningen i Babar.

7yler sa...

Jensa: Ja, exakt! Allt annat jag har skrivit är sant!

Barn? Du har verkligen tänkt att hinna före Glenn? Döper du fanskapet till Rataxes så dränker jag ungjäveln.

Anonym sa...

tack älskling för din fina kommentar.. den värmde ;)

Anonym sa...

Haha jag tycker du satsar på Lyxhora! ;D

Anonym sa...

Berätta nu om de vackra åren vi hade nere i Tyskland!

Hårt slit men ett liv i flärd och glamour. Givetvis måste man nämna direktörskan Anke i ett sånt här sammanhang...det var tider det!