onsdag 19 september 2007

Teknikprylar

Teknikprylarna gillar inte mig. Jag gillar dom. Vi har ett förortsförhållande. Ena dagen älskar vi varandra, den andra dagen vill vi mörda varandra.

- Min tv har gått sönder. Köpte min 42 tummare för ca 2 år sen. Bra kvalitet LG! Desto bättre service från Elgiganten, som hjälper mig att fixa teven gratis trots jag supit bort kvittot. Dom kommer dessutom hem och hämtar burken. Jag ska bjuda på kaffe och bullar.

- Min dator har kukat ur. På riktigt. Jag tyckte det var illa när moderkortsfläkten gick sönder. Nu har den ballat ur helt. Bill Gates, det är en jävla tur att du inte bor i värmland.

- Min digitalbox vill inte mer. Han (oftast en han då dom inte funkar, när jag älskar dom så blir det en hon) vill inte låta mig byta kanal med dosan. Jag är tvungen att gå fram och byta kanal. För en gammal man som mig är detta mycket påfrestande för min rygg.

- Mitt head-set till Xboxen ville inte fungera till en början. Märkligt nog fungerar det bättre efter att ha tappat det i golvet ett antal gånger. Numera tappar jag det i snitt 5 gånger per kväll.

- Min iPod har har också lagt av. Detta var dock ett tag sen men jag glömmer aldrig. Aldrig! Hör du det Steve Jobs!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vissa straffar herren direkt! Vem herren är? Det är givetvis valfritt...

7yler sa...

Chuck Norris!

Anonym sa...

Man kan alltid lita på dig :D!