fredag 28 september 2007

Soft fredag

Dagen börjar med en sovmorgon. Tänkte kila till jobbet runt lunch då jag lite senare har en husaffär. Hade tänkt att ta fredagen ledig först, men glömde ju bort tillträdet. Det hade ju varit lyckat liksom.

Trots min sovmorgon så har jag inte legat på latsidan. Tog min första morgonjogg på, ja, säg det. 8km fick det bli med två koffeintabletter i magen. Solen lös, fåglarna kvittrade, barnen lekte och jag trodde jag befann mig i en Walt Disneyfilm. Tills mjölksyran kom.

På lördag blir det i Norrköping. Eller strax utanför iaf. Jag struntar i, likt den asociala skit jag är, att ta in på hotell och sova över. Jag åker alltså hem på natten. Bör vara hemma runt 4-5 på morgonen. Har jag inte uppdaterat på söndag eftermiddag så ligger jag i diket någonstans längs E18.

Idag bär jag röda kallingar för stödja Burmas folk.

Nu, back to business!

Inga kommentarer: