söndag 2 september 2007

Xbox Live

Jag har hamnat i Xbox Live-träsket. Äntligen har jag blivit en gamer. En nörd. Tack och lov börjar man bli någorlunda duktig dessutom. Ett bevis på detta är det meddelande jag fick av en av gubbarna i motståndarlaget idag:

"FUCK U...U BITCH!!!!!!"

Jag blev lätt rörd och en smula av eufori brusade upp inom mig. Jag svarade honom efter mina känslor: "I love you too!" Tänkte skriva min favoritdikt till honom men det tar sån jävla tid att plita dit alla bokstäver så det fick bli kort och koncist.

Dikten är den kärleksförklaring Sid Vicious skrev till sin Nancy Spungen.

You were my little baby girl,
And I shared all your fears.
Such joy to hold you in my arms
and kiss away your tears.
But now you're gone, there's only pain

and nothing I can do.
And I don't want to live this life,
If I can't live for you.

To my beautiful baby girl.
Our love will never die...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med dig, 2:an var inte alls lika creepy som första :( tråkigt..men den gick ju o se iaf. Men hade så höga förväntningar pga av 1:an..aja ;P haha :)

Anonym sa...

Han är grym den gamle Sid!

Sjukt kul med griniga spelare. Och på tal om kommentarer. Alla minns vi väl grabben med den mörkaste basrösten som iskallt säger till Erik: "...and I wanna be a woman!".

Däremot vet jag inte varför jag hatar namnet Spungen. Det klibbar i min mun när jag säger det högt och sticker i mina ögon när jag ser det. Dessutom ser jag en pudel på LSD med skabb framför mig!

Anonym sa...

Ah tack för tipset :D Ska se om jag hittar dem :)

7yler sa...

Jensa: Haha, den där kommentaren till Erik är så sjukt kul!!

Anonym sa...

Ja efternamnet måste ju vara det bästa av allt? ;)