onsdag 26 september 2007

Mersmak

Har skrivit om detta inlägg 694565626924564612 gånger, så nu skiter jag i det. Hade tänkt dela med mig om alla smaskigheter i Borås och Göteborg. Men... jag är så trött, så trött, så trött. Jag har inte ens orkat testa Halo 3. Då är jag trött. Här jävlar ska sovas. Snart. Strax.

Kom nämligen att tänka på Nemiserien Jens har på kontoret, som han klippt ut. Den när John Blund åker omkring och kastar, vad fan han nu kastar för att göra folk trötta, på folk men råkar slänga fel pulver på Nemi, nämligen kokain. Hon blev (kontsigt nog) måttligt road. Detta tyckte jag dock var väldigt kul. Hihi.

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha den nemi har inte jag sett :D

Anonym sa...

Motbevisad varje dag till o med? Det kan ju inte vara lätt alltså ;) haha.

Anonym sa...

Haha kan tänka mig det du! ;P haha. O tack så mycket :D