fredag 10 augusti 2007

Afrika nästa

Sticker en snabbis till Afrika över helgen så nästa uppdatering blir alltså på söndag. Dagen före vardagen, den grå vardagen. Semestern har gått på tok för snabbt. Ekorre-på-speed-snabbt.

Har lyckats få en internationell besökare, en ryss, vilket jag tycker är mycket trevligt. Jag ska därför briljera lite med mina ryskakunskaper.

Privét! Ja chut-chut gavarjú pa-rússkij. Menjá zavút Joel. Kak tebjá zavút? Da svidánja!

Har pluggat lite italienska, persiska, latin, spanska, arabiska och swahili med Kimwanisk dialekt så hoppas någon dyker upp och vill samtala med mig på någon av de språken. Jaja, på återseende. Jim Beam följer med mig på resan kan jag hälsa. Jävligt trevlig man må jag säga! Kåt däremot, men det får stå för honom. Behöver jag myggspray?

4 kommentarer:

Sixx sa...

MAke sure you bring the 12-gauge!

Anonym sa...

¡Hola señor! ¡Pásame la mantequilla, por favor!

7yler sa...

Dos cervezas!

7yler sa...

Det är mycket bättre än smör...