fredag 10 augusti 2007

Tonight show

Jag kollar på Jay Leno ibland. Såg det mer frekvent under universitetsåren men tycker fortfarande det är roligt. En sak stör jag mig dock lite på. Eller ja, inte lite, för jävla mycket rättare sagt. Anledningen stavas John Melendez. Vad fan gör han där? Han får vara med på introt och han skålar glatt med sin kaffekopp till kameran i början samt ger en brett leende. Frågan kvarstår dock. Vad fan gör han och varför är han med? Snälla hjälp mig. Svara mig om ni vet. Kevin Eubanks däremot gillar jag däremot. Skön kille. Gillar ni honom mer än mig så köp hans skivor här.

När vi ändå är inne på dessa kvällsprogram så har jag en liten åsikt om Lettermans sidekick som ingen vet vad han heter. Den skalliga killen (gubben kanske är mer verklighetstroget) som alltid drar dåliga skämt, inte tröttnar på sin egen röst, övergestikulerar och förbannat störande helt enkelt. Hade det inte varit för honom hade jag följt Letterman betydligt mer oftare. Han är dessutom jävligt ful.

Conan O'Brian har dock ingen sidekick. Tror det beror på hans oranga hårsvall, ukrainavita hy och apaktiviteter. Eller för att han helt enkelt redan är för mycket i rutan redan. Skaffar han sig ett retard som Letterman eller kaffeoman som Leno så skiter jag i honom också.

2 kommentarer:

Peppe sa...

Angående Jay Leno... håller med till fullo, men har dock kommit fram till vad John Melendez gör... han e typ presentatör eller va man ska säga, vilket kan läsas här: http://en.wikipedia.org/wiki/John_Melendez

(Är du för den delen osäker på något över hufvud(!) taget, surfa då in på wikipedia ;) trust me!)

Sen angående Letterman... fick ja skjuta en person i hela världen som ja stör mig på skulle nog Paul Shaffer (som den skallige och otroligt lamt enerverande sidekicken heter) ligga top 3 iaf...

Conan O'Brien har dock faktiskt en sidekick, i trummisen och orkesterledaren Max Weinberg (and the Weinberg 7).

Sådär, där har du lite rättelser och åsikter! ;)

7yler sa...

Stort tack! Äntligen fick jag svar på vad Melendez gör. Och hur kunde jag glömma bort Max som lirar med the Boss!? Måste ha berott på hans stora baskagge. Tack för för svaren ;)