måndag 6 augusti 2007

Solen är tillbaka!

Äntligen! som Gert Fylking skulle utropat. Solen har kommit tillbaks. Hur länge återstår dock att se, så det gäller att lapa de få soltimmar vi blir unnade att ha denna sommar.

Jag tar mig dock en liten paus nu då jag snart ska sticka ut och springa i värmen. Ikväll blir det grillning och öl på älgtången. Det är sommar det. Hoppas det fortfarande ligger kvar någon puma man kan vila ögonen på bara. Annars får Lars duga.

Läser biografin om Mötley Crüe, "The Dirt", och boken bokstavligen spottar ut citat. Ska ge er några av de tusentals boken bjuder på:

"Jag hade i allmänhet inget intresse för kvinnor, förutom för den stund eller två av njutning de kunde ge mig: resten av tiden var de bara i vägen." - Nikki Sixx

"Så medan ungarna lekte i rummet intill hade jag sex för första gången, och upptäckte att det var som att onanera, fast mycket mer ansträngande." - Nikki Sixx

"Jag började slicka hårdare och då morrade hon plötsligt som något slags desperat bergslejon och hennes fitta exploderade. Det for vatten åt alla håll. Hon kom som ett tankfartyg som gått på grund och det var fan det coolaste jag hade sett i helt mitt
liv." -
Tommy Lee

Allt i boken handlar inte om sex men alla vet å andra sidan om vad Mötley Crüe sysslade med så har det givetvis sin beskärda del i historien. Det jag inte kan sluta att fundera över är: hur fan låter ett desperat bergslejon?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har alltid velat ligga med en äkta rockstar, men nu vet i fan... ^^

Anonym sa...

Du har bara börjat läsa ännu. Det är det bästa av allt! Det kommer mera ;)!

defer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
defer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
defer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
defer sa...

lool, fatta va okåt man skulle bli om bruden lät såhär:

Länk här!

7yler sa...

Haha, hur bra som helst!