lördag 25 augusti 2007

Lördag


Idag är det lördag. Då får mina älsklingar komma ut och leka.

7 kommentarer:

Peppe sa...

Störst vinner!

Anekdot kolon - Tills förra helgen trodde ja verkligen att de hette Jim Bean, alltså som i böna, ja just de! Huruvida jag alltid varit för full när jag börjat dricka de, eller om de kanske e så att ja inte kollat på flaskan utan enbart brytt mig om innehållet, får kvarstå som ett mysterium...

7yler sa...

Tror helt klart på en kombination av de båda, min fyllegris.

Anonym sa...

peppe:
Du anar inte hur många gånger jag bitit mig i tungan när jag har hört folk säga Bean! FFS!

Anonym sa...

Du har en fin stol. Jag vill ha din stol.

7yler sa...

Candy: Köpte 4 stolar och ett tillhörande bord på rea då möbelaffären skulle upphöra, så fick allt sjukt billigt. Då kan få låna stolen. Jag gillar den för mkt att ge bort den.

Anonym sa...

Det är snällt att jag åtminstone får låna den, men någon gång när du är upptagen med dina på bilden presenterade älsklingar skall jag få dig att skriva under ett avtal som säger att du överlåter stolen till mig! :D

7yler sa...

Candy: Du har lika fin affärsetik som dom har i Ryssland. Där låter man de besökande affärsmännen få dricka rikligt med vodkasnaps under förhandlingarna (vilket utlänningarna tror är deras sed) medans ryssarna dricker vatten. Ryssarna skriver därför som oftast riktigt bra avtal. Precis som du kommer att göra. :D