onsdag 22 augusti 2007

Does he make you hard/wet?


Under tiden jag pluggade på universitetet hade jag denna poster ovanför min säng. När jag hade fester och okända killar kom till mig och fick se den blev de genast nervösa. Är han bög? Vågar jag vända röven mot honom? Flickorna däremot tittade, fnittrade och behövde inte 4 öl för att våga fråga.

Varför jag hade den? För Pitt är sjukt snygg i denna filmen och den är ett mästerverk. Platsen över sängen var för att det passade bäst där, och möjligtvis för att provocera vissa.

Tänk vilken lyx för de jag hade sex med; att titta upp under akten, se Brad Pitt lättklädd, blunda, och låta fantasin flöda. Om jag blev förnärmad? Hell no. Jag gjorde så jag med.

7 kommentarer:

Anonym sa...

GAAAAAAAAAY!!! ;)

7yler sa...

Jasså, du har inte slutat drömma om mig? ;)

Anonym sa...

I nästa inlägg hoppas jag på en svettig Bruce Willis. Tills dess duger Brad Pitt gott och väl.

Anonym sa...

Sen finns det ju de som hellre ser Alessandra Ambrosio på väggen, i tanken, vilket är logikt, eftersom "frugan" förmodligen skulle gå bärsärk annars. Men tanken som sagt...

Brad - Ja! Alltid!
Bruce - Nja, hård med ful, Gollum på steroider 30 år senare.

Mitt förslag om vi snackar män...Cornell! Nuf said...

7yler sa...

jensa: Så du tänker på Alessandra Ambrosioa när du har sex med Sofia? Vet hon verkligen om det...? ;)

Anonym sa...

Sjuler:
Givetvis! Hur fan tror du hon orkar med själv? :D

Peppe sa...

"jensa sa...
Givetvis! Hur fan tror du hon orkar med själv? :D"

Till kommentaren ovan finns ettupphöjttill40 helt sanslöst sjukt bra och olika kontringar, alla minst lika bra o roliga, men ja nämner ingen nu, för jag fick beslutsångest ;) Fler bollar upp til smash Jens! Skål! :D