fredag 17 augusti 2007

Bror duktig

Fick frågan imorse om hur jag trodde börsen skulle gå. Det kommer sluta uppåt det är jag säker på. Det kommer att vara lite oroligt under dagen men stabilisera sig svagt uppåt vid stängning. Ingen trodde mig. Svaret? +1,52%. Starkare än vad jag trott men ändå på plus.

Nu är det köpläge tyckte jag också. Folk rynkade lite på näsan. Sålde istället. Trots att jag tipsade specifikt om Volvo och bankaktier. Resultatet?
Volvo B +4,50 kr
Handelsbanken B +6,50 kr
Kaupthing Bank +2,25 kr
Nordea +2,90 kr
SEB C + 13,00 kr
Swedbank A +6,50 kr

Nu ska jag fira med lite rödtjut. Detta var en fin dag. De som vill ha lite tips om nästa vecka kan höra av sig. Snabba affärer är att föredra om ni inte har ballar av stål. Snabba affärer har å andra sidan alltid varit min grej. Skål!

Inga kommentarer: